نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2615
-
الف
+

«معصومه کریمی» خطاب به دختران و پسران جوان: خودتان را قوی کنید و به جنگ با مشکلات بروید

«معصومه کریمی» بازیگر سریال «در پناه تو» خطاب به دختران و پسران جوان توصیه هایی را ارائه داد.

به گزارش آی فیلم2، سریال «در حال پناه تو » که چندی پیش از شبکه آی فیلم2 نشر شد داستان زندگی دختری به نام «مریم» را به تصویر می کشید که در یک خانواده سنتی بزرگ شده است و در رشته هنر مصروف به تحصیل است.

«مریم»  که از طرف خانواده خود برای ازدواج تحت فشار بود، شتاب زده به درخواست ازدواج یکی از هم صنفی های خود به نام «رامین»  پاسخ مثبت داده و زندگی مشترک را با او آغاز می کند اما چندان به درازا نمی کشد و نهایتاً طلاق می گیرند.

به طور کلی می توان شتاب زدگی مریم در ازدواج، کم تجربگی و عجول بودن وی، بی ثباتی رامین و دخالت های خانواده وی، اختلاف فرهنگی و... را  از مهم ترین عوامل طلاق رامین و مریم در سریال «درپناه تو» دانست و این سریال پیامی اخلاقی را به مخاطبان جوان آی فیلم2 ارائه می داد خصوصاً آن دسته از دختران و پسران جوانی که قصد ازدواج دارند یا به تازگی زندگی مشترکشان را شروع کرده اند.

«معصومه کریمی» نقش «ملیحه» در سریال «در پناه تو» در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار آی فیلم2 خطاب به دختران و پسران جوانی که به تازگی وارد زندگی مشترک شده اند، گفت: زندگی یک میدان بزرگ جنگ است حالا جنگ به معنای زد و خورد نیست شما وقتی پای به روی کره خاکی می گذارید در هر کجا که به دنیا اومده باشید باید یاد بگیرید قوی باشید در هر شرایطی باید تلاش کنید خودتان را بسازید که بتوانید از موانع عبور کنید و متوقف نشوید.

وی افزود: خیلی مواقع در جریان زندگی ما آدم های مشکلاتی ایجاد می شود و نباید انسان های ضعیفی باشیم و باید قوی باشیم قوی بودن به معنای پرخاشگر بودن نیست بلکه به این معناست که خودمان رو بسازیم،با درایت باشیم، آدم هایی باشیم که تو مشکلات کم نیاریم و راه درست حل کردن مشکلات را پیدا کنیم و یادمان باشد هرکسی هر جای دنیا که به دنیا آمده باشد یک  مشکلی دارد که باید خودش را محک بزند.

بانو کریمی در پاسخ به سوال خبرنگار آی فیلم2 که چه توصیه ای به جوانان امروزی دارید، گفت:توصیه ام به دختران و پسران جوان این است تاجایی که می تونید خودتان را آگاه و قوی کنید، آگاهی داشتن و قوی بودن در رابطه با مسائل خیلی وقت ها مشکلات ما را به حداقل می رساند و این توان را میدهد که بتوانیم مشکلاتمان را حل کنیم و از ان ها سربلند بیرون بیایم.

 وی در پایان تاکید کرد: بهترین ها را برای شما آرزو می کنم و امیدوارم هرکجای این کره خاکی هستید قوی، آگاه و پرتوان باشید و در دلتان همشه صلح و ارامش و مهر وجود داشته و آن را به اطرافیانتان و تمام دنیا هدیه بدهید و عشق و صلح و دوستی همه جای دنیا پراکنده شود.

ب م

نظر شما
ارسال نظر